23 February 2008

Weekje NL

HP blijft thuis om op Julius te passen en ik ga op pad voor 8 dagen NL zonder reden! Geen verplichtingen dus heel veel tijd om iedereen te zien! Het nieuwe fototoestel komt net op tijd aan zodat er ook weer foto's voor de blog gemaakt kunnen worden.


Verjaardag Anne en Nanne


En dan is het fototoestel kwijt.. Nog geen 24 uur in NL en alleen maar bij JC-genootjes geweest.. Gelukkig vindt An het nog net de dag voordat ik wegga en dus nog wat plaatjes van de laatste avond in Pacific Parc:

Caty en ik

Lars en Erik

Coot en Jeroen

Jeroen, Diederik en Mart

Erik en An

Gelukkig is er is er niet veel veranderd; mijn vriendinnen vallen nog steeds goed in de smaak bij de vrienden van HP!

Gezellig!

Willie en haar nieuwe vriend Moshe

Goedgekeurd door de nieuwste aanhang!

De blondies op de dansvloer


Leuk om jullie allemaal weer gesproken te hebben! Heb er van genoten en ik kijk alweer uit naar september!

2 comments:

Unknown said...

Leuke foto's Piep! Het was inderdaad errug gezellig!! Veel liefs Malinda

Unknown said...

Leuke foto's Piep! Het was inderdaad errug gezellig!! Veel liefs Malinda