23 November 2006

Thanksgiving

Onze eerste Thanksgiving in de US. Ik had al wel wat verhalen gehoord, maar het eerste mailtje in mijn inbox schijnt nieuw licht op deze zaak.. Dr. Jain (de baas) laat weten dat iedereen vandaag op tijd mag stoppen met werken om tijd door te brengen met zijn familie! Is hij ziek?? Dit heb ik nog nooit gehoord.. Om 3 uur is het lab uitgestorven en ga ik ook maar naar huis. Hp is met Stephan een wijntje aan het drinken en ik hoef me niet druk te maken over de kalkoen, dus.. Maar een boekje lezen!
Donderdagavond gaan we voor het diner naar Dico en Mirella, er gingen geruchten dat het geen traditionele maaltijd ging worden, maar gelukkig, wat lag er in de pan:



Na het eten een potje Koehandel en Kolonisten gedaan waarna het echt te laat was voor een laatste boompje klaverjas.. Al tien maanden sta ik droog, kan ik het nog wel?

Oproep: Wie wil er jassen tussen 28 dec en 4 jan?? In Gemert wellicht?

No comments: