23 April 2006

The Bukowski


Waar we in Utrecht toch met enige regelmaat in onze favoriet buurtkroeg te vinden waren leven we hier in Amerika als leden van de blauwe knoop (http://www.anno.nl/anno/anno/i002826.html) en hadden al te lang geen quality time samen in een bar gehad en gingen daar vrijdag middag verandering in brengen. Alle recepten voor een goede Vrimibo waren aanwezig, vrijdag hard gewerkt, in een keer door naar de bar, niet gegeten en plenty of bier. Erg gezellige avond gehad in onze plaatselijk hardrock buurtkroeg de Bukowski gehad, "diepe" gesprekken gevoerd en de gezamelijke conclusie is dat we Amerika leuk vinden, we Amerikanen apart vinden en dat we actiever gaan integreren met Amerikanen om er meer van te begrijpen, ik denk dat ik maar iets van vrijwilligerswerk moet gaan doen.

Zaterdag ochtend (koppijn, op een handje losgeld in mijn zak na een lege portemonnaie), was de ochtend na de avond er voor en vooral ik had het wat zwaar. Om weer op krachten te komen zijn we naar onze favoriete groenteboer geweest. De Russo's is een fenomeen, elke zich zelf respecterende Martha Stewart wanabee is op zaterdag ochtend bij deze super groenteboer te vinden. De Russo's een is een groetenwinkel die de opervlakte van een Ikea heeft, werkelijk elke soort groeten (aspegellies, ugly fruits, blauwe tomaten, tomatellies etc) verkoopt en ook nog eens goed te betalen is. Na ons door het vitaminen pretpark heen te hebben geworsteld tijd voor wat lichaamsbeweging.

Op Harvard Square hebben we twee tannis rackets gekocht zodat ik Annique tannis les kan geven. Er zijn hier erg veel gratis tennis banen dus met een racket en een setje ballen ben je klaar. Eindstand was 4-2 in games voor HP !

Zondag heeft Annique bij de plaatselijke CMHC (Cambridge Mixed Hockey Club) a.k.a. the minutemen gespeeld en heb ik mijn oefen GMAT gedaan. Er is denk ik geen stad ter wereld waar zoveel Universities en Colleges en er zijn hier een aantal erg goede Business Schools.... Dinsdag krijgen ik de uitslag dus we wachten vol spanning af.



Verder heb ik het ideen dat ons zondige gedrag van afgelopen vrijdag wordt bestraft met een nieuwe zondvloed, het regent de afgelopen 36 uur aan een stuk, gelukkig wonen we op de bovenste verdieping van ons gebouw, dus we zitten voorlopig nog wel even goed.

No comments: