02 April 2006

Bowlen

Tijdens HP zijn verblijf in Chicago heb ik me ook prima vermaakt. Donderdag ben ik met Jacqueline en Tom, een jongen die ik via Marike Broekman ken, voor het eerst naar de NL-borrel geweest. Daar kwamen we een paar bekenden tegen en hebben we gezellig wat gedronken totdat de lab-genote van Tom langs kwam om naar een echte bar te gaan.. Ze gingen naar Cambridge, dus voor mij richting huis en ik dacht; 1 klein drankje.. Dit drankje bleek een Mojito en al snel was er een tweede. Geen probleem, het was pas half elf en gezellig! De plaatselijke disco de Middlesex was ook overvol, dus daar ook nog even wat geweest. Uiteindelijk was ik om 1 uur thuis, maar de volgende ochtend was toch wat zwaar.. Vooral omdat de vrijdag voor mij altijd begint met het wekelijkse overleg met Dr. Jain (de baas), gevolgd door een seminar.



Vrijdagavond hadden we een lab-uitje ter gelegenheid van het afscheid van 2 jongens. We zijn naar de grootste bowlingbaan geweest die ik ooit gezien heb, 45 banen naast elkaar! In mijn team Tohru, de stille Japanner die het bureau naast me heeft. Hij was ook mee skien en toen had ik het al gezien; een sportieve aanleg. En wat bleek ook het bowlen was voor hem een makkie. Hier een strike daar een spare en de punten stroomden binnen! Ondanks mijn wat mindere prestaties hebben we toch het andere team weten te verslaan, joehoe!

Gisteren hebben we onze eerste proefrit met de nieuwe auto gemaakt. Langs de kust zijn we naar het noorden gereden naar Cape Ann. Een leuke tocht langs supermooie huizen die uitkijken over de oceaan! Bij het uitkijkpunt kwamen we erachter dat de camera nog thuis lag, maar we verwachten nog wel eens terug te gaan.

No comments: